projekti

On line nedelja 2012/2013/2014

2012: Onlajn nedelja je kampanja širenja pismenosti u oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija u kojoj učestvuje preko 50 zemalja iz Evrope već i iz Azije i Afrike i preko 25.000 organizacija. Obeležava se od 26. do 30. marta.
Ovogodišnji cilj kampanje je omogućiti da se 200.000 Evropljana koji nikada ranije nisu koristili računar i Internet upoznaju sa ovim tehnologijama i počnu da ih koriste.  Zemlje se takmiče u dostizanju što većeg broja učesnika kampanje, ujedno stremeći ka istom zajedničkom cilju, a to je da se što više ljudi koji su još uvek digitalno nepismeni uključi u informaciono društvo. Naše udruženje se pridružilo ovoj akciji koju u Srbiji organizuje Međunarodna mreža pomoći (IAN) iz Beograda. Više informacija možete dobiti na sledećem linku. U kampanji 2012. godine je ucestvovalo 10.562 ucesnika.

2013: 

Preko 20% Evropljana su mladi, nezaposleni i nesvesni činjenice da će do 2015. godine 800.000 slobodnih radnih mesta na polju IKT ostati nepopunjeno, ako oni koji traže posao ne steknu IKT veštine koje ova industrija traži. Stoga je važno ohrabriti pre svega mlade da svoje obrazovanje i razvoj karijere usmere upravo na polje informaciono-komunikacionih tehnologija. To će biti jedan od ciljeva ovogodišnje kampanje Onlajn nedelja koja se organizuje u čitavoj Evropi u nedelji od 18. do 24. marta.

Onlajn nedelja 2013 organizuje se u oko 10.000 različitih centara širom Evrope u kojima se obezbeđuje pristup i znanje u oblasti IKT-a. To su tzv. telecentri koji mogu biti biblioteke, škole, nevladine organizacije, opštine, kako u seoskim tako i gradskim sredinama.

Ovogodišnji cilj kampanje je omogućiti da se 200.000 Evropljana koji nikada ranije nisu koristili računar i Internet upoznaju sa ovim tehnologijama i počnu da ih koriste. Zemlje se takmiče u dostizanju što većeg broja učesnika kampanje, ujedno stremeći ka istom zajedničkom cilju, a to je da se što više ljudi koji su još uvek digitalno nepismeni uključi u informaciono društvo. Naše udruženje se pridružilo ovoj akciji koju u Srbiji organizuje Međunarodna mreža pomoći (IAN) iz Beograda.

2014: 

Onlajn nedelja je godišnja evropska digitalna kampanja koja uključuje i ohrabruje ljude da koriste nove tehnologije i Internet uz pomoć veština koje im pružaju pristup mnogobrojnim mogućnostima onlajn sveta. Kampanja se organizuje svake godine u martu pod pokroviteljstvom organizacije Telecentri Evrope koja predstavlja mrežu telecentara. Ove godine Onlajn nedelja održava se od 24. do 30. marta u telecentrima, školama, javnim bibliotekama, nevladinim organizacijama i edukativnim centrima širom Evrope.

Onlajn nedelja 2014. u središte pažnje stavlja zapošljavanje i digitalne poslove u skladu sa evropskim politikama i naporima industrije da se ostvare više stope zaposlenosti i da se bolje uskladi ponuda i potražnja e-veština. Onlajn nedelja 2014. podržava kampanju e-Skills for Jobs, čiji je cilj da se podigne svest stanovništva o potrebi unapređenja IKT veština koje se koriste u obavljanju poslova. Inicijativa Evropske komisije je odgovor na sve veću potražnju za IKT profesionalcima, čiji je broj trenutno mali uprkos velikoj potražnji.