Kako napisati marketing plan koji donosi rezultate?

marketing-planiranje-1.2

  • Start: 21. oktobra 2017. 10:00
  • End: 21. oktobra 2017. 14:30

trg branka radičevića 1, Sremski Karlovci, Vojvodina, Srbija

Na ovoj radionici bavimo se pisanjem (izradom) strategijskog marketing plana. Dođite da naučite kako se to radi 👍

Marketing plan je neophodan za usmeravanje i koordinaciju svih marketing delatnosti. Promovisanjem svog rada ne samo da sopstveni rad i organizaciju činimo vidljivom i prepoznatljivom, već podižete i svest o društvenim izazovima kojima se bavite.

Strategijski marketing plan govori o ciljnim tržištima, kao i o vrednostima koje stvarate i koje ćete ponuditi na tržištu, na osnovu analize najboljih tržišnih šansi i mogućnosti.

Teme:
👍 Strategijski i taktički marketing plan
👍 Marketing strategije ulaska na tržište
👉 Društveni mediji kao kanal komunikacije
💭 prihvatanje medija i uticaj tehnologije na načine komunikacije
💭 osnove Community Managementa
💭 Facebook kao najmoćnija društvena mreža i njegov potencijal u Srbiji
💭 načini komunikacije putem ove platforme (inbox, komentari, grupe…)

👍 Značaj komunikacije sa zajednicom
💭 približavanje zajednici
💭 dvosmerna komunikacija
💭 razvijanje odnosa sa ciljnom grupom

Radionicu vodi Aleksandar Pokrajac društveni preduzetnik Razvojno poslovni centar
Gost predavač Aleksandar Radukin osnivač agencije za digitalni marketingHomepage

Radionica se realizuje u okviru projekta „ Preduzetničko osnaživanje mladih – uslovi i elementi uspešnog i odgovornog poslovanja“, kojeg sprovodi Opština Sremski Karlovci, finansira Ministarstvo omladine
i sporta Republike Srbije.